• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація для батьків

Інформація для батьків

/Files/images/IMG-5fa393fbc1d0588b4b15da8d64c024b1-V.jpg

/Files/images/IMG-e3e58c44f6e020d8180c7f7769ff7df0-V.jpg

/Files/images/IMG-81989de5a8d71eeb77e95b5bf14dfe57-V.jpg
/Files/images/IMG-e10cc60eadfc10fd4552e968b11506ed-V (1).jpg





/Files/images/IMG-6e8dd48dc12db8977766bcb91fb06f45-V.jpg

/Files/images/IMG-a23e4f43caca35a42d78ea294b95bf20-V.jpg

/Files/images/IMG-bb1ac5445821e6a63ac761e854e85152-V.jpg

Положення про спеціальну школу;

Виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу у спеціальній школі і ґрунтується на принципах, визначених Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту” та “Про повну загальну середню освіту”, “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”.

У спеціальній школі спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу створюється безпечне освітнє середовище відповідно до Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, єдність навчання, виховання і розвитку учнів.

Для всебічного розвитку учнів (вихованців) з урахуванням їх індивідуальних особливостей створюються відповідно до законодавства гуртки за інтересами, спортивні секції, до освітнього процесу залучаються заклади позашкільної освіти.

Виховання здійснюється педагогічними працівниками, у тому числі вихователями, відповідно до освітньої програми, режиму роботи спеціальної школи та спрямовується на формування компетентностей, необхідних для успішної соціалізації учня (вихованця).

У спеціальній школі здійснюється психолого-педагогічний супровід кожного учня (вихованця). З цією метою педагогічні та медичні працівники здійснюють спостереження за учнями (вихованцями). Результати таких спостережень обговорюються на засіданнях психолого-педагогічного консиліуму з метою уточнення змісту, форм і методів навчання, застосування індивідуального підходу до учня (вихованця).

Психолого-педагогічний консиліум є консультативно-дорадчим органом спеціальної школи, утворюється директором спеціальної школи та діє на підставі установчих документів спеціальної школи.

До складу психолого-педагогічного консиліуму входять директор спеціальної школи або його заступник (голова), який відповідає за організацію освітнього процесу, медичний працівник, який входить до штату спеціальної школи або закладу охорони здоров’я за напрямом (профілем) діяльності спеціальної школи, вчителі, які здобули вищу освіту за спеціальностями “Спеціальна освіта” (для осіб, які здобували вищу освіту до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 “Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 38, ст. 1147) за спеціальностями “Дефектологія”, “Корекційна освіта (за нозологіями)”), та інші педагогічні працівники. До роботи психолого-педагогічного консиліуму можуть долучатися інші фахівці. На першому засіданні психолого-педагогічного консиліуму обирається секретар консиліуму.

Основними функціями психолого-педагогічного консиліуму є:

1) забезпечення реалізації державних стандартів в спеціальній школі;

2) забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів (вихованців) спеціальної школи;

3) поглиблене вивчення стану здоров’я та розвитку учнів (вихованців) спеціальної школи, складення індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану (за потреби);

4) проведення моніторингу динаміки розвитку учнів (вихованців) та результатів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги);

5) розроблення рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу відповідно до особливостей психофізичного розвитку учнів (вихованців), а також визначення індивідуальної освітньої траєкторії;

6) визначення оптимальних умов, форм і методів навчання з урахуванням освітніх потреб учня та державних стандартів повної загальної середньої освіти;

7) надання консультаційної допомоги батькам (іншим законним представникам) учнів (вихованців) або дітей, які отримують психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомогу) в спеціальній школі;

8) надання за запитом консультаційної допомоги з питань організації навчання осіб з особливими освітніми потребами, що здобувають освіту в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

Рішення психолого-педагогічного консиліуму фіксуються в протоколі засідання та ухвалюються більшістю голосів членів консиліуму. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови психолого-педагогічного консиліуму. Засідання психолого-педагогічного консиліуму проводяться в разі потреби, але не рідше ніж двічі на рік.

Для прийняття рішення щодо індивідуальної освітньої траєкторії учня залучаються його батьки (інші законні представники).

Психологічне забезпечення освітнього процесу в спеціальній школі здійснюється практичними психологами, соціально-педагогічний патронаж - соціальними педагогами.

Кiлькiсть переглядiв: 29